יום שני, 10 באוקטובר 2011

שירים שקטים במזרחית - הרשימה המלאה עם וידאו

אביבה אבידן - פרי גנך
אביהו - אהבת חיי
אביהו שבת - אהבה מטורפת
אבנר גדסי - נפרדנו כך
אהבה בצ'אט - מושיק עפיה
אהבת חיי - נעם רותם
אופיר כהן - אתן לך אהבה
אופיר כהן - כמה אהבה
אושרי אברג'ל - אהבת חיי
אייל גולן - אהבה אחרת
אייל גולן - אהבת חיי
אייל גולן - אהבת ילדות
אייל גולן - יפה שלי
אייל גולן - מלכת היופי
אייל גולן אהבת ילדות
אילנית לוי - אהבה ראשונה
איציק שמלי - כמה חסר
אלי לוזון - איני יכול
אלי לוזון - חלמתי חלום
אלי לוזון - סלח לי
אלכס רפאל - אהבת אמת
ארז לב ארי - אהבת חיי
ארנון צדוק - מאמי
אתי לוי ותומר יראי - אהבה ממבט ראשון
אתניקx וריקי גל - אהבה עושה לך טוב
בועז שרעבי - אם את עדיין אהבת אותי
בועז שרעבי - אם את עדיין אוהבת אותי
בועז שרעבי - את לי לילה
בועז שרעבי - ברית עולם
בועז שרעבי - חג שמח אהבת חיי
בועז שרעבי - כשאת נוגעת בי
בועז שרעבי - פמלה
דודו אהרון - אהבה ראשונה
דודו אהרון - את אשתי
דיקלה - אהבה מוסיקה
זהבה בן - געגועים לחיבוקים חמים
זהבה בן - טיפת מזל
זהבה בן - מתגעגעת
זוהר ארגוב - אלינור
זוהר ארגוב - בדד
זוהר ארגוב - ים של דמעות
זוהר ארגוב - מה לך ילדה
חיים משה - אהבת חיי
חיים משה - נשבע
יואב יצחק - זה הזמן לסלוח
יוסי עדן - אהבת אמת
ישי לוי - אהבת אדם
ישי לוי - רעיה
ליאור נרקיס - המלכה שלי
ליאת בנאי וניסים עוז - אהבה מושלמת
לידור יוספי ומיכל אמדורסקי - שני עולמות
לירן טל - אין סוף לאהבה
מורן כרמל - אהבה ניצחה
משה פרץ - קחי אותי אלייך
נאור אורמיה - אהבת חיי
נאור אלבז - אהבה מושלמת
ניסים סרוסי - איני יכול
עומר אדם - אישה נאמנה
עומר אדם - אל תבכי
עומר אדם - את בליבי
עומר אדם - נמס ממך
עופר לוי - אוהב אותך
עופר לוי - איפה את אהובה
עופר לוי - אני ואת
עופר לוי - מצייר אותך
עידן יניב - אהבת חיי
עידן יניב - את יפה
עידן יניב - חושב עליה
עידן יניב - מה עם אהבה
עמיר בניון - יש לי חלום
עמיר בניון - כשאת עצובה
עמיר בניון - ניצחת איתי הכל
פאר טסי - אהבת אמת
קובי אפללו - מה שהלב בחר
קובי אפללו - שיר געגועים
קובי פרץ - אהבת נעורים
קובי פרץ - כמה אהבה
רגב הוד - התינשאי לי
רון שובל - לפעמים
רז חדד - תודה לך
רינת בר - חיכיתי לך
רמי קלינשטיין ואייל גולן - צליל מיתר
שימי תבורי - אין לי אהבה
שימי תבורי - אתמול היית שונה
שימי תבורי - עוד סיפור אחד של אהבה
שלומי שבת - אבא
שלומי שבת - אהבה של פעם בחיים
שלומי שבת ליאור נרקיס - לכל אחת יש
שמעון בוסקילה - את המחר שלי
שמעון בוסקילה - הייתי בגן עדן
שמעון בוסקילה - יא מאמא
שמעון בוסקילה - מה חשוב היום
שר - אל והצל - את אותי שופטת
שרית חדד - אותך


עוד רשימות שעשויות לעניין אותך:
רשימת שירי אהבה בעברית

אין תגובות: