יום שני, 17 באוקטובר 2011

כל השירים של שלמה ארצי בקליפים


אבוא כעני שואל בפתח
אבסורד
אגדת עשרים ואחת
אהבתה של תרזה דימון
או שזה הזמן
אוטובוס מספר אחת
אומרים ישנה ארץ
אור בקצה המנהרה
אחד ועוד אחד ועוד אחד
אחרי הכל את שיר
אחרת אתה מת
איזו התחלה
אילאיל
איסלנד
איש זקן חולם אותנו
אל הנירים האפורים
אל תוך העיר
אל תשאל ילד
אליל העשרה
אלתר הזקן
אם לא נגור ביחד
אמא קטנה
אנאבל לי
אנחנו לא צריכים
אני בא
אני יושב על שפת הרחוב
אני כבר מצטער
אני נושא עימי
אני רוצה תמיד עיניים
אני שומע שוב
אף פעם לא תדעי
ארץ הירוק
ארץ התוים
ארץ חדשה
ארץ פומפורנל
את אינך יודעת
את הלכת
את ואני
את מספרת
אתאנו לחלות פניך
אתמול חלפו הציפורים
אתן חיי על בקבוקי
באיזשהו מקום
בארץ ישראל
בגרמניה לפני המלחמה
בהר הדומיות
בואו נשחק משחק
בואי ונתיר
בין ערביים
בינתיים רוקד
בית חרושת קופי בית חרושת לחוטים
בלדה על החיים החיצוניים
בלדה על מותה של חנהלה
בלילה בחאן בחדרה
בלילות אני מתגעגע
במטוס סילון
בן אדם חפש את השקט
בקומת הגג שלך
בראש השנה
ברגע האחרון
ברוך ג'מילי
בשבילה אתה מלך העולם
בשל תפוח
בשקט בשקט
גבר הולך לאיבוד
גוגו
גוליית
גם זה לטובה
געגועי
דבר איתי על המצב
דברים
דוח רצח
דמעות שחורות
דנה
דני דינה
דרור
דרך שתי נקודות
האהבה הישנה
האיש ההוא
האם השלישית
האם עודך יפה
האמיתי
הבחורה שלי
הבטחות
הבית שלך
הבלדה על אפרים
הבלדה על ברוך ג'מילי
הבלדה על לבן בן בתואל
הו לעזאזל
החול יזכור
היא לא יודעת מה עובר עלי
היי ליזה
היית איתי הרי
הייתי והיינו
הייתי שנים נע ונד בניכר
הילוך חוזר
הלילה ארבתי
הלילה השני
המזדנבות
המציל
הנסיעה הנפלאה
הסכין הרובה והאבן
הרדופים ליד החוף
הרדיו הישן
הרואה ואינו נראה
הרחק מכאן
הריקוד האחרון של 1956
וביחד נזדקן
ולס בחמש ושלושים
ועכשיו לנוע
ועכשיו לשיר
זה העולם
זה השיר שנולד
זה מה שנשאר
זכרון ורוד
זמן העצב הגדול
זמר לבני ליאור
חבקי אותי
חום יולי אוגוסט
חיים משוגעים
טורפים קלפים
טלפני טלפני
יאללה תן
יברכך
יגדל אלוהים חי
יום אחד
יופיה אינו ידוע
ימי הולדת
ימים כאלה
יסמין הקטנה
יצאנו אט
ירח
יש לי אישה וילדה ולמברטה
ככה סתם
כל החברים מהמסע מים אל ים
כל מי ששר מאושר
כמו אז
כמו חצר גדולה
כמו ציפור
כמו שכתוב
כנרת
כרטיס ללונה פארק
כשאהיה גדול
לא לזמן ממושך
לא לקחתי ללב
לא עוזב את העיר
לא שלי לא שלך
לאן לאן לאן
לב שבור לרסיסים
להיות איתך
להיות לאחרים
להציל אותך
ליד הבית שגרתי בו
לילה לא שקט
לנגב
לנצח
לעולמים
לעזאזל איך לא ידעתי
לעיתים
לפני
מביטים בים
מגע אנושי
מה הן המילים
מה רצינו להגיד
מול ירח ערפילי
מותר לומר
מכתבו של מנחם מנדל
מלאכים בעיר
מלך העולם
מלכת הכביש
ממלינדה
מנגב לך את הדמעות
מנגן ושר
מעביר דף
מעבר לנהר
מעגלים
מפריד בינינו ים
מקום היסטורי
מקום מנוחתי
מקרה אלישע והנערים
מרקו
משחקי עשרים ושש
מתחת למיטה
מתנה ליום הולדת
נבראתי לך
נומי ילדה
נוף ילדות
נחל ים
ניקח לנו יום
נכנסת לחיי
נצמדנו
נרקוד נשכח
סבא
סיטואציה
סייסטה מקומית
סיפור רומנטי
עבד הממהר
עזרא ובוקובזה
עיר לבנה
עיר פרזות
עכשיו את מבוגרת להבין
על אנשים
על סף דלתך
על פי תנועת הרכבות
על שירי ואבא שלה
עפיפונים
ערב בלי ירח
עשרים וארבע שעות
פה ושם
פעם אהבתי אותך
פעם תורי ופעם תורך
פצצת אטום בשמיים
פתאום אחר ימים רבים
פתאום כשלא באת
פתאום עכשיו פתאום היום
פתאום קם אדם
פתחי דלתך
צוותא
צימאון
צרות בתל אביב
צריך להתקדם
קפיטן קפיטן
קצת משונה שלא נשארת
רוב הזמן את אישתי
רומניה
רוקר חיי
ריח הדרים
ריקוד סוף המאה
רק זכרון אחד
רק עלה
שאלתי מה קרה
שדות של אירוסים
שומר ישראל
שחורות עיניה
שינויי מזג האויר
שיר
שיר אהבה
שיר אהבה אחרון
שיר בבוקר בבוקר
שיר הכד
שיר הספנים
שיר הקירבה
שיר התנועה
שיר על ארץ סיני
שיר על ילד מפורסם
שיר על כל השאיפות
שיר פרידה
שיר קיץ
שירי ואני
שישה
שלג לבנון
שעת החרטה
שפויים
שרות לירח
תגידי
תוכיחי לי
תחת שמי ים התיכון
תמונת ילדה
תפילת ערבית
תרקוד
תתארו לכם

אין תגובות: