יום ראשון, 16 באוקטובר 2011

שירי אריק איינשטיין בוידאו - כל השירים

אבישג
אברהם ושרה
אבשלום
אגדה
אגדת דשא
אדון שוקו
אדוני השופט
אדלה
אדם האמין
אהבה חופשית
אהבה ממבט ראשון
אהבה פנים רבות לה
אהבת פועלי בנין
אהובתי שלי לבנת צוואר
אובלדי אובלדה
אוהב להיות בבית
אולי את לא יודעת
אולי צריך לתת לזה עוד זמן
אורה
אותך
אז מה אם בן אדם
אח מילת מפתח
אחד מן הגח"ל
אחותי הלבנה
אחינועם לא יודעת
אחכה
איילת אהבים
איילת החן
אין הבדל בין טוב לרע
אין לו זמן
איפה שלא תהיי
איריסים
אל הגבים
אל נא תאמר לי שלום
אל תבכי ילדה
אל תוותרי עלי
אליפלט
אם תרצי
אמא אדמה
אמא שלי
אמרו לו
אנה ואנה
אנו נפגש
אני אוהב אותך היום
אני אוהב לישון
אני ואתה
אני מבין
אני מרגיש מלך
אני מתגעגע אבא
אני רואה אותה בדרך לגימנסיה
אני רוצה שפתאום
אני שר
אסור לוותר
אף אחד לא מזיל דמעה
אצא לי אל היער
אצבעות שוקולד
אצו רצו גמדים
אריה בחורף
ארץ הלוואי
ארץ ישראל
אשר טייל עמך
אשת האיכר
אתמול היה הרגע
באר בשדה
בגללך
בגן החיות
בוא נלך לשם
בואי אמא
בואנס נוצס
בוקר טוב אמיר
בית הערבה
ביתי אל מול גולן
בלדה על שלושה חתולים
בלילות הקיץ החמים
במדינת הגמדים
במקום ששם נדמו
בערב של סתיו
ברלה צא
בשבחי הסמבה
בתא הכלא
בתי עינת
גברת עם סלים
גד גיבור צייד
גמד קטן
גמד שרצה להיות ענק
גן של שושנים
דג הזהב
דגלי
דוגית נוסעת
דוד שמש ואנטנה
דודו
דון קישוט
דמעות של מלאכים
דני גיבור
האדון הרופא
האוהבים על שפת הים
האור בקצה
האיש ששוקע עם השמש
האצבעות הולכות לישון
הבטחת שתבואי
הבלדה על זומטי ולבטי
הבלדה על יואל משה סלומון
הגר
הגשם מתופף
הוא חזר בתשובה
הוא לא ידע את שמה
הזמן הכפרי
החופש בבית הבראה
היא היתה בת שבע עשרה
היא יושבה לחלון
היא תבוא
היה היה
היה לנו טוב נהיה לנו רע
היום אני כזה
היום השיר שלי עצוב
היונה והשושן
הילד ניסים
הילדה הכי יפה בגן
הימים הארוכים העצובים
הכאב הזה
הכל זהב
הכניסיני תחת כנפך
הלילה הזה
המחבוא שלי
המק המתפרק
המשתה
הן אפשר
הסתכל בקנקן
הצריך הזה
הרחק בלילה
השדרה
השיכור
השיר על התוכי יוסי
השיר של דוקטור דוק
השעות הקטנות של הלילה
השריקה של התנועה
התאהבתי בילדה יפה נורא
התפייסות
ואולי
ואלה שמות
ואת חוזרת לשלכת
זה אני
זה בראש שלך
זה לא בדיוק געגוע
זה לא בושה להיות עצוב
זה פתאום נפל עליה
זו אותה האהבה
זמר אהבה לים
חופים
חיי האהבה של הכלבה עליזה
חייו של יוחאי
חייל של שוקולד
חלום עקבותיך
חמוריקו
חמוש במשקפיים
חמלה
חמש שנים על מיכאל
טוב לי
טיול רגלי
טירוף במה
יד אחת עושה את זה
יום אחרון
יום היין
יושב מול הנייר
יושב על הגדר
יכול להיות שזה נגמר
ילד מזדקן
ילדה ציור
ילדי ההפקר
ילדים של החיים
ים אדוני
יעקב ועשיו
יפתח המלוכלך
יצאנו אט
ירושלים של זהב
יש בי אהבה
יש לי אח קטן
כאן לבד הלילה
כהה כהה
כוכבים התחבאו בדמי
כולם יודעים
כי שיכור אני
כיפה אדומה
ככה נפרדים
כל הטוב שבעולם
כל השבוע לך
כמה חם
כמה טוב
כמה טוב שבאת הביתה
כמה משעמם פה בשכונה
כמה שרציתי כלב
כשאור דולק בחלונך
כשאת בוכה את לא יפה
כשנופל כוכב
כשתחזור
כתבו עליו בעיתון
כתר של זהב
לא היה מה שהיה
לא עוזר
לא עומד בקצב
לא פעם בקיץ
לאן פרחו הפרפרים
לבכות לך
להיות קרוב
לולו
לטפטף טיפה
לי ולך
ליאו הטוב
ליל סתיו
לילה
לילה לילה
לילה של כוכבים קרובים
ליפא העגלון
לכל זמן
למה לי לקחת ללב
למנוחה לנחלה
לפני ע"ד שנים
לפעמים קורה לי
לרותי יום הולדת
לשרוק בחושך
מאחורי השער
מאיה
מבלי להפריע
מדוע הילד צחק בחלום
מה אומרות עינייך
מה איתי
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר
מה עושות האיילות
מה שהיה היה
מה שיותר עמוק יותר כחול
מוזר
מזכרת
מזל
מי שחלם
מיליון
מילים מילים
מיס בננה
מכבי הישן
מכופף הבננות
מנסה לראות את הדברים הטובים
מעבדות לחירות
מפתח מזהב
מרחף בחלל
מרים
משהו טוב
משעמם
משקפיים ורודות
נגמרו לי המילים
נודניק
נומי נומי
סדום ועמורה
סוס עץ
סיום
סיפור מותם של עלמה ועלם
סן פרנסיסקו
סע לאט
סתיו יהודי
עוד יהיה
עוד נפגש
עוף גוזל
עטור מצחך
עין גדי
עיניים גדולות
עיר לבנה
עיתונאי קטן
עכשיו התור לאהבה
על גבול האור
על גבעות שיך אברק
על חוט השערה
על מי את חולמת עכשיו נעמי
עלי גבעה
עץ הלימון
ערב מול הגלעד
ערב שישי
ערב של שושנים
פגישה לאין קץ
פה אצלנו
פוליטיקה
פזמון ליקינטון
פנים טובות בתוך החשיכה
פסק זמן
פראג
פרח הלילך
פרידה קצרה
פרידת מלח
פרת משה רבנו
פשוט אומר לך
פתאום בלעדיו
צא מזה
צליל מכוון
צער לך
צריך ללמוד עם זה לחיות
קח לך אישה
קילפתי תפוז
קפה טורקי
קשה לכתוב דמעות
רגע לפני
רוח סתיו
רוח רוח
רועה עצוב
רוקד את הטנגו לבד
רותי
רחוק רחוק מכאן
ריסים
רק איתך
שביר
שבת בבוקר
שבת המלכה
שדות זרים
שוב
שוב אותו העצב
שולמית
שותפים
שחורה שלי
שחפים
שחק אותה
שחר אפור
שי לשי
שיחות דיפלומטיות
שיר אהבה חיילי
שיר אהבה סטנדרטי
שיר בנאלי
שיר העמק
שיר השיירה
שיר מספר שמונה
שיר על יונה בחלוני
שיר ערש
שיר ערש נגבי
שיר של אחרי מלחמה
שיר של רנדי ניומן
שירי סוף הדרך
שכשנבוא
שלא יגמר
שלום חבר
שלוש ארבע לעבודה
שלכת בלב
שמש רטובה
שני שושנים
שתי גיטרות בס תופים
שתי יונים יונים
תאמר אהיה רב
תודה אנשים טובים
תוף בודד
תוצרת הארץ
תכול המטפחת
תל אביב גדות הירקון
תן חיוך
תנין זקן
תרזה יפה
תרנגולת כחולה

אין תגובות: