יום חמישי, 13 באוקטובר 2011

שירים רומנטיים בעברית - רשימת וידאו

אבטיפוס - תשאירי לי מקום לחבק אותך
אביב גפן - אהבנו
אביב גפן - האם להיות בך מאוהב
אדיר גץ - יופייך
אהוד בנאי - אביא לך
אהוד בנאי - הנה היא באה
אהוד בנאי - כולם יודעים
אוהד חיטמן - חשבתי שיהיה רומנטי
אוהד חיטמן - תגידי לו
אופיר כהן - כמה אהבה
אחינועם ניני ומאיר בנאי - תמיד אהבה
איה כורם - שיר אהבה פשוט
אייל גולן - יפה שלי
אייל גולן - תני לי לאהוב אותך
אילנה אביטל - אותך
אילנית - שיר של יום חולין
איפה הילד - רק בשביל לקבל חיבוק
איציק שמלי - כמה חסר
אלון אולארציק - בואי נגיד שאני שלך
אסף אמדורסקי - יקירתי
ארז לב ארי - מה אעשה
ארי גורלי - הכל דבש
אריאל זילבר - ואיך שלא
אריק איינשטיין - כמה טוב
אריק אינשטיין - גיטרה וכינור
אריק לביא - אני אשיר לך שיר
ארנון צדוק - ממי
ארקדי דוכין - לא דומה
ארקדי דוכין - מי אוהב אותך יותר ממני
בועז שרעבי - אם את עדיין אוהבת אותי
בועז שרעבי - את לי לילה
בועז שרעבי - ברית עולם
בועז שרעבי - כשאת נוגעת בי
בית הבובות - עד שבאת
ברי סחרוף - מפנה מקום
ברי סחרוף ורמי פורטיס - בסוף של יום
ברי סחרוף ורמי פורטיס - חלום כחול
גוני שועלי - עכשיו
גבי שושן - בראשית
גידי גוב - בלעדייך
גידי גוב ואהוד בנאי - הכל בגלל האהבה
גידי גוב ורונה קינן - הריקוד המוזר של הלב
גליה עטרי ומני בגר - דואט פרידה
גלעד ויטל - תקווה
גלעד שגב - אישה מהשמיים
דודו אהרון - לא דומה
דודי לוי - כל הזמן שבעולם
דודי לוי ואהוד בנאי - כל הזמן שבעולם
דויד ברוזה - סיגליות
דור דניאל- קורא לך
דורון מזר - כמו שאת
דיוויד ברוזה - אל תשאלי אם אני אוהב
דיויד ברוזה - בליבך
דיויד ברוזה - שיר אהבה בדואי
דנה אינרנשיונל - אני לא יכולה בלעדיך
דנה ברגר - בא והולך
דני ליטני - עד סוף הקיץ
דני סנדרסון - זה הכל בשבילך
דניאל סלומון - אהבה
דפנה ארמוני - אוהבת אותך
החברים של נטאשה - יש בך
הכול עובר חביבי - תלווי אותי
המשולש - שמים כחולים
הנשמות הטהורות - אחכה לך
הראל מויאל - באה אליי
הראל מויאל - ואז תבואי
הראל סקעת - משהו ממני
ורדינה כהן - נוסעת בעקבות האהבה
זוהר ארגוב - הפרח בגני
חווה אלברשטיין ואריק סיני - שוב
חיים משה - נשבע
חמי רודנר - מלנכוליה אהובתי
יגאל בשן - סיוון
יהודית רביץ - לקחת את ידי בידך
יהודית רביץ - מישהו
יהודית תמיר - רומיאו
יהורם גאון - הנני כאן
יוני רכטר - יש אי שם
יוני רכטר ויהודית רביץ - דמעות של מלאכים
יוסי בנאי - אהבה בת עשרים
יצחק קלפטר - האהבה שלי היא לא האהבה שלו
יצחק קלפטר - נפגשנו
כוורת - היא כל כך יפה
לא יכול להוריד ממך את העיניים - מאיר אריאל
לאה שבת - חתיכת שמים
ליאור נרקיס - המלכה שלי
לידור יוספי ומיכל אמדורסקי - שני עולמות
לירן טל - אין סוף לאהבה
מאור כהן - הכי יפה בעולם
מאור כהן - טוב לנו יחד
מאור פינייה - עד אליי
מאיה בוסקילה - רק אותך רוצה
מוש בן ארי - את
מזי כהן ודני סנדרסון - זה הכל בשבילך
מיסטר הרי - אל תשכח אותנו
מירי אלוני - הבלדה על חדוה ושמוליק
מלכת היופי - אייל גולן
משה פרץ - נשבע לך
משינה - אהובתי
מת כספי וריקי גל - מה זאת אהבה
מתי כספי - אחרי שנסעת
מתי כספי - ברית עולם
נורית גלרון - אתה פה חסר לי
נורית גלרון ויוסי בנאי - תחת עץ האהבה
נינט טייב - האור בחיי
נמרוד לב ואורלי פרל - זה כל הקסם
עברי לידר - זכיתי לאהוב
עברי לידר - תמיד אהבה
עוזי חיטמן - אהבנו
עוזי פוקס - ילדונת
עידן יניב - אהבת חיי
עידן יניב - את יפה
עידן יניב - חושב עליה
עידן רייכל - הינך יפה
עידן רייכל - מכל האהבות
עידן רייכל - ממעמקים
עידן רייכל - שובי אל ביתי
עידן רייכל ומאיה אברהם - מכל האהבות
עמיר בניון - יש לי חלום
עמיר בניון - כשאת עצובה
עמיר בניון - ניצחת איתי הכל
צביקה פיק - אני אוהב אותך לאה
צביקה פיק - שושנת פלאים
קובי אפללו - מה שהלב שלי בחר
קובי אפללו - שיר געגועים
קורין אלאל ואביתר בנאי - כשזה עמוק
רגב הוד - התינשאי לי
רוחמה רז - חלומות
רון שובל - לפעמים
רונית שחר - אהוב יקר
רז חדד - תודה לך
ריטה - שיר אהובת הספן
ריטה ורמי קלינשטיין - שבועה
ריקי גל ומתי כספי - היא שלו והוא שלה
רמי קליינשטיין - אין כמוה
רמי קלינשטיין ואייל גולן - צליל מיתר
רעש - לעיתים
שולה חן - בוא הביתה
שי גבסו - יום ועוד יומיים
שי זורניצר - התחייבות
שיר לוי - יום אחד תבקשי
שירי מימון - אהבה קטנה
שירי מימון - השקט שנשאר
שלום חנוך - אהבת נעוריי
שלומה ארצי - תגידי
שלומי שבת ליאור נרקיס - לכל אחת יש
שלמה ארצי - אחרי הכל את שיר
שלמה ארצי - את אינך יודעת
שלמה ארצי - את ואני
שלמה ארצי - רוב הזמן את אישתי
שמעון בוסקילה - את המחר שלי
שר-אל והצל - את אותי שופטת
שרון ליפשיץ - קשה בלעדייך

אין תגובות: